03 Feb
03Feb

בעיצומו של הסגר השלישי בישראל נגועת הקורונה, ראה אור האתר החדש שלי: niratesslerart.co.il

באתר גלרייה און-ליין של עבודות אקריליק ודיו על בד, נייר ועץ שיצרתי בסטודיו במהלך השנתיים האחרונות; ביניהן עבודות חדשות שנועדו לתערוכת היחיד שלי שתוכננה לחודש פברואר ש.ז. ב"סלון המשותף לאמנות", אך תידחה למועד אחר סמוך לתום הסגר.

באתר תוכלו למצוא גם מידע אודות תערוכות שאצרתי בסלון לאמנות ובמקומות אחרים; תיאור התהליך שהביא להפיכת גלריית "הסלון לאמנות" שהקמתי בדיוק לפני שנה ל"סלון משותף לאמנות," החל מ-1.12.2020. במדור "אמנים" תמצאו מידע בסיסי על שבעה השותפים החדשים שלי בגלריה - כולם אמנים פעילים שיוצרים באזורים שונים בארץ ובניגוד אליי אינם מחזיקים סטודיו בקרית המלאכה. 

בנוסף, תמצאו באתר רשימת פרסומים שלי - ביניהם ספרים ומאמרים; כתבות אודות הסטודיו, הגלריה ואודותיי,  וכמובן את הבלוג שבאמצעותו אדווח על תערוכות ואכתוב מהרהורי לבי על תהליכים, רעיונות, שינויים ומגמות, ופה ושם גם על אספנות; על הקורה באמנות הישראלית, בקרית המלאכה ובסטודיו. ואגב סטודיו, מפעם לפעם אארח בו אמנים אחרים במתכונת של "קיר אמן" - באוצרותי. כמו כן, אחזיק אצלי בסטודיו מעת לעת גם עבודות פיסול קטנות דוגמת אלה של רמי אטר. כאן המקום להודות לרמי על הרצון הטוב, המומחיות והסיוע הנדיב בהקמת האתר.

כרגע עיקר העשייה של כולנו נעשית בבית - אם בכלל - ואני מקוה מאוד שבזמן הקרוב החיים ישובו למסלולם וגם עולם האמנות יתאושש. היום בו נתחיל לפתוח למבקרים את הסטודיות ואת הגלריות - לאט ובזהירות - יהיה יום חג, ואין לי ספק ששבילי קרית המלאכה יתמלאו באורחים ובמבקרים סקרנים יותר מתמיד לבוא ולראות את מה שיש לנו להציע. אמן!


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.